Dynamický remarketing na facebooku v praxi
Přidáno 18.12.2016
Celý tento rok jsem zabýval facebook kampaněmi a ze zkušeností eshopů, které kterým spravuji kampaně vím, že dynamický remarketing na facebooku už je v této době pro každý eshop povinností. Co mě k tomu vede?
Aktuálně podíl nákladů reklamy na tržbu (PNO) vychází u dynamického remarketingu nejlépe napříč všemi placenými zdroji návštěvnosti. U většiny eshopů se pohybuji v rozmezí od 3 do maximálně 10% PNO.
Výsledky mohou vypadat například takto – rozmezí září-říjen 2016:
Náklady na reklamu 3 450 Kč – tržba 112 706 Kč – PNO 3% (průměr u tohoto eshopu v PPC kampaních máme kolem 5-6% PNO)
Nebo třeba takto u velkého eshopu – rozmezí září-říjen 2016:
Co je potřeba pro správné nastavení dynamického remarketingu na facebooku?
- mít založený business manager, přidat obchodí účet, přidat fb stránku, přidat platební údaje, přidat katalog produktů
- implementovat správně facebook pixel – s tím má problémy nejvíce eshopů – podrobný návod je zde
- xml feed pro google nákupy
Jakmile budete mít toto připravené, můžete započít se samotnou tvorbou kampaní. K tomu, aby Vám kampaně fungovali je potřeba, aby na Váš web chodili lidé, které budete pak zpětně oslovovat dynamickým remarketingem – je to tedy ideální podpora třeba PPC kampaní sklik a adwords. Čím větší návštěvnost webu, tím lépe tyto kampaně fungují.
V případě, že budete chtít facebook remarketing také nastavit, neváhejte mě kontaktovat na email: info@michalmotl.cz