Dynamický remarketing na facebooku v praxi

Přidáno 18.12.2016

Celý tento rok jsem zabýval facebook kampaněmi a ze zkušeností eshopů, které kterým spravuji kampaně vím, že dynamický remarketing na facebooku už je v této době pro každý eshop povinností. Co mě k tomu vede?

Aktuálně podíl nákladů reklamy na tržbu (PNO) vychází u dynamického remarketingu nejlépe napříč všemi placenými zdroji návštěvnosti. U většiny eshopů se pohybuji v rozmezí od 3 do maximálně 10% PNO.

Výsledky mohou vypadat například takto – rozmezí září-říjen 2016:

Náklady na reklamu 3 450 Kč – tržba 112 706 Kč – PNO 3% (průměr u tohoto eshopu v PPC kampaních máme kolem 5-6% PNO)

Nebo třeba takto u velkého eshopu – rozmezí září-říjen 2016:

nastavení dynamického remarektingu

Náklady na reklamu kolem 5% PNO – výborné výsledky ve srovnání PPC kampaní.

Co je potřeba pro správné nastavení dynamického remarketingu na facebooku?

  1. mít založený business manager, přidat obchodí účet, přidat fb stránku, přidat platební údaje, přidat katalog produktů
  2. implementovat správně facebook pixel – s tím má problémy nejvíce eshopů – podrobný návod je zde
  3. xml feed pro google nákupy

Jakmile budete mít toto připravené, můžete započít se samotnou tvorbou kampaní. K tomu, aby Vám kampaně fungovali je potřeba, aby na Váš web chodili lidé, které budete pak zpětně oslovovat dynamickým remarketingem – je to tedy ideální podpora třeba PPC kampaní sklik a adwords. Čím větší návštěvnost webu, tím lépe tyto kampaně fungují.

V případě, že budete chtít facebook remarketing také nastavit, neváhejte mě kontaktovat na email: info@michalmotl.cz

 


Žádné odpovědi to "Dynamický remarketing na facebooku v praxi"