Dynamický remarketing na facebooku v praxi
Celý tento rok jsem zabýval facebook kampaněmi a ze zkušeností eshopů, které kterým spravuji kampaně vím, že dynamický remarketing na facebooku už je v této době pro každý eshop povinností. Co mě k tomu vede? Aktuálně podíl nákladů reklamy na tržbu (PNO) vychází u dynamického remarketingu nejlépe napříč všemi placenými zdroji návštěvnosti. U většiny eshopů se pohybuji v rozmezí od 3 do maximálně 10% ...
Začátkem tohoto roku google merchant (google nákupy) upravil pravidla pro eshopy zapojené v systému a požaduje po nich zabezpečenou komunikaci v pokladně a všude tam, kde se lidé přihlašují. Zde google přímo píše: Příklady toho co není povoleno: Shromažďování osobních údajů – křestního jména a příjmení, poštovní adresy, telefonního čísla, čísel kreditních nebo debetních karet, bankovních ...